.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تلفن مديران در ايام نوروز نبايد خاموش شود
معاون سياسي ـ امنيتي استاندار مازندران و رئيس ستاد تسهيلات سفر استان از مديران مرتبط با تسهيلات سفر خواست تا در ايام نوروز براي در دسترس بودن، تلفن‌هاي همراه خود را روشن بگذارند...
تلفن مديران در ايام نوروز نبايد خاموش شود

معاون سياسي ـ امنيتي استاندار مازندران و رئيس ستاد تسهيلات سفر استان از مديران مرتبط با تسهيلات سفر خواست تا در ايام نوروز براي در دسترس بودن، تلفن‌هاي همراه خود را روشن بگذارند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، جواد قناعت در جلسه ستاد تسهيلات استان مازندران از آغاز به كار رسمي اين ستاد از 24 اسفندماه خبر داد و اظهار داشت: اين ستاد تا 15 فروردين فعاليت مي‌كند.
وي با اشاره به الزام معرفي مسئول ستاد شهرستان به ستاد استاني افزود: برقراري ارتباط جدي موثر با اعضاي ستاد استاني در سازمان گردشگري در افزايش خدمات‌رساني به گردشگران موثر است.
قناعت خواستار توجه به امور فرهنگي مرتبط با تسهيلات سفر در استان مازندران شد و تصريح كرد: برخي از مديران به امور فرهنگي كم‌توجهي دارند كه اين رويه بايد اصلاح شود.
وي از معرفي غايبان عضو ستاد بعد از فعاليت ستاد تسهيلات نوروزي خبر داد و خاطر نشان كرد: مديران مازندراني خود را براي خدمات‌رساني مطلوب آماده كردند.
وي با مهم‌ دانستن اختصاص اعتبار خاص گردشگري از مسئولان مرتبط خواست تا براي توجه و خدمت بيشتر به مسافران نوروزي و گردشگران فصلي ضريب گردشگري به اعتبارهاي سال آينده اضافه كنند.
معاون استاندار مازندران با انتقاد از كساني كه در تلاشند تا فضاي كشور را ملتهب نشان دهند، اضافه كرد: حركت توفنده انقلاب براي شكوفايي جهاني آغاز شده است و به‌همين علت مقام معظم رهبري از دهه چهارم انقلاب به نام دهه شكوفايي ياد كردند.
قناعت استقبال گردشگران خارجي را نمونه‌اي از بالندگي كشور ايران اسلامي در مقوله امنيت عنوان كرد و گفت: ورود و خروج گردشگر به كشورمان نشان از امنيت خوب كشور در بين كشورهاي منطقه است.
قناعت با اشاره به آمار كم مسافرت در برخي از كشورهاي منطقه تصريح كرد: دشمنان در تلاشند تا اين ناآرامي را به ايران نسبت دهند كه اينگونه نيست.
رئيس ستاد تسهيلات سفر مازندران در پايان تاكيد كرد: فضاي كشور براي پذيرش توريست و گردشگران داخلي و خارجي مطلوب است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000292393
 
working();
نظرات خوانندگان :

اكبر 20 اسفند 1387
... سابقه همه مديران تحت فرمانش را بررسي كنيد ببينيد از خودش گرفته تا دوستان نزديكش كجا مي روند و چه مي كنند حال بماند استفاده شخصي از ماشين هاي دولتي ... حيف سايتتان كه با عكس اين آقا تحميل شده به استان ، خراب مي شود...
نا شناس 20 اسفند 1387
خوب است اقاي قناعت خودشان هم اين توصيه رابپذيرندكه موبايلشان رادايورنكنندبه خط دفترشان
حسین 22 اسفند 1387
آقای قناعت توجه کنید مدیر کل... مازندران در سال جاری به دبی تشریف بردند و در نامه ای به استانداری اعلام کردن که به تبریز میروند آیا این جرم نیست وجالب اینکه حراست اداره با علم به این موضوع هیچ واکنشی نشان نداد و ایشان هزینه ماموریت به تبریز را نقدا اخذ نمودن آیا این مدیر صلاحیت دارد؟؟؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.119 seconds.